Per esempiu, .css-1qproo8 {-webkit-text-decoration: underline; testu-decorazione: sottulinea; testu-decorazione-spessore: 0.0625rem testu-decorazione-culore: #40699f; text-underline-offset: 0.25rem culore: eredite; -webkit-transition: tutti i 0.3 cù entrata-uscita liscia; transizione: tutti 0,3 cù entrata-uscita liscia; background-image: linear-gradient(down, rgba(156 181 215,.2), rgba(156 181 215, .2));-webkit-background-position:0 100%;background-position:0 100%; background- repeat:repeat-x;-webkit-background-size:0 0;background-size:0 0; padding -top:0.05rem;padding-bottom:0.05rem;}.css-1qproo8:hover{color:#000000;text-decoration-color:border-link-body-hover;-webkit-background-size:0.625rem 3.125rem;background-size:0.625rem 3.125rem;} Pruvate di fà mobili IKEA secondu l'istruzzioni di a marca hè abbastanza dura, quasi impussibile s'ellu ùn sapete micca quale hè u materiale. Di sicuru, sapete ciò chì hè una spina di legnu, ma chì pocu slack hà un bolt hex? Avete bisognu di noci? Tutte queste dumande aghjunghjenu stress innecessariu à una situazione digià difficiule. Avà sta cunfusione hè finita. L'editore senior di meccanica populari Roy Berendson sparte un tutorialu rapidu nantu à i fasteners. Sicondu Roy, eccu un spartitu di i sette tipi più cumuni di viti è bulloni chì ogni pruprietariu di casa si trova in un certu puntu di a so vita.
I bulloni esagonali o viti a testa esagonale sò grossi bulloni esagonali (esagonali!), Aduprati per fissare u legnu à u legnu o u metalu à u legnu. "A cuntrariu di i bulloni di u carru, tendenu à torce quandu sò stretti, cusì avete bisognu di una chjave o di una socket per mantene a testa di u bullone è una seconda chjave per stringhje (o allentà) a noce", dice Roy. I bulloni esagonali anu filamenti chjuchi è stinchi lisci è ponu esse acciai lisci per l'usu internu o acciai inossidabili o galvanizzati per l'usu esterno.
I viti di legnu anu un tippu filettatu è sò usati per appiccicà u legnu à u legnu. Questi viti ponu avè parechji filamenti multiplici. I viti cù menu filamenti per inch sò megliu per i boschi morbidi cum'è u pinu è l'abete, secondu Roy. Per d 'altra banda, viti di pitch fine deve esse aduprate quandu si unisce à legnu duru. Viti di legnu venenu in parechji tipi cù capi, ma i più cumuni sò tondi è flat. "A testa di una vite di testa tonda hè cumpletamente sopra à a pezza di travagliu. A testa di una vite piatta hè incassata in a pezza di travagliu ", spiega Roy. I viti di legnu ponu esse acciai lisci, ottone, acciai inossidabili o acciai intemperati.
I viti di lamiera sò usati per appiccicà dui pezzi di lamiera inseme o per cunnetta a lamiera à altri tipi di metalli cum'è i tubi. Questi viti sò generalmente una testa tonda, piatta o ancu esagonale. "Una cosa da ricurdà di i viti di lamiera hè chì taglianu i fili", disse Roy. "A forma di a punta di a vite taglia un filu in u metalu di l'ospite chì guida u vitu", spiegò, aghjustendu chì sò spessu chjamati viti auto-tapping. Quasi sempre sò acciai lisci, acciai chjosi, aluminiu o acciai inossidabili per a resistenza massima di u clima.
I viti di a macchina sò un hibridu di picculi bulloni è viti usati per appiccicà u metale à u metale o u metalu à u plasticu. In casa, sò usati per attaccà cumpunenti elettrici, cum'è a cunnessione di l'illuminazione à scatuli elettrici. In tali casi, a vite di a macchina hè avvitata in un pirtusu in quale u filu adattatu hè tappatu o "cut". Sicondu Roy, se u pirtusu ùn hè micca filatu, allura a vite di a macchina hà bisognu di una noce.
A vite a testa di socket hè una vite di macchina cù una testa di socket per installà una chjave esagonale. In a maiò parte di i casi, sti viti sò usati per unisce u metallu à u metale è deve esse stretti in modu sicuru per assicurà una cunnessione sicura. Sò tipicamente usati quandu l'articuli sò prubabilmente smontati è riuniti cù u tempu.
I bulloni di disegnu, più cumunimenti cunnisciuti cum'è viti di disegnu, sò generalmente grandi di diametru è abbastanza longu per penetrà in profondità in u legnu, creendu una forte cunnessione cù poca probabilità di svià una volta chì a vite hè stretta. Lochi cumuni induve pudete truvà sti viti sò ponti, pilastri è muri di sustegnu di lignu. A causa di a natura currusiva di u legnu esterno trattatu à pressione, i viti sò rivestiti cù un revestimentu anti-corrosione. "Sò galvanizzati à caldo o fatti di acciaio inox", spiega Roy.
I bulloni di carru, chì ponu esse cunsideratu u cuginu di i viti di pinch, sò grossi bulloni usati cù rondelle è noci per mantene pezzi grossi di legnu. Sottu à a testa tonda di u bult hè una estensione in forma di cubi chì taglia in u legnu è impedisce à u bultu di vultà quandu u nut hè strettu. Questu facilita a rotazione di a noce (ùn hè bisognu di svià a testa di u bullone) è impedisce l'accessu micca autorizatu. "A noce hè quasi sempre nantu à u spinu di u cumpunente. Allora, quandu hè strettu, a muntagna ùn pò micca esse liberata facilmente, perchè a testa di u bultu di u carru hè tonda cum'è un rivet anticu è ùn pudete micca piglià una presa. faciule cù pinze Tenelu o svitate, spiegò Roy.
Alissa hè editore senior di strategia di cuntenutu in House Beautiful chì copre a decoru di a casa, i tendenzi di cuncepimentu è e nutizie. Hè un espertu di sonnu autoproclamatu è un junkie di cultura pop.
.css-d1h32f {culore: #000000; visualizazione : bloccu ; famiglia di fonti: Visual, Helvetica, Arial, sans-serif; pesu di font: grassu; margine di fondu: 0; margine superiore: 0; -webkit-text -decoration:none;text-decoration:none;-webkit-text-stroke:0;}@media (qualsiasi hover: hover){.css-d1h32f:hover{color:link-hover;}}@ media(max -width: 48rem){.css-d1h32f{font-size:1.0625rem;line-height:1.2;bottom-margin:0.3125rem;}}@media (min-width: 40.625rem){.css - d1h32f{font-size:1.125rem;line-height:1.2;bottom-margin:0.3125rem;}}@media (min-width: 64rem){.css-d1h32f{font-size:1.25rem;line-height: 1.2;margin -bottom:0.625rem;}}
Tempu di Postu: Apr-24-2023