• Hongji

Nutizie

Nota di l'editore: Parechji anni fà aghju assistitu à a furmazione di ghjurnalismu Mauck-Stouffer in Muscatine. A furmazione hà avutu locu in a sala di cunferenza, chì hè avà di fronte à u mo uffiziu. U relatore principale di sta furmazione hè u legendariu culunnista di u Quad City Times Bill Wundrum. Hà surrisu tuttu mentre si rivolgeva à una stanza piena di ghjovani ghjurnalisti: "Avemu da fà sapè à i nostri patroni chì avemu u megliu travagliu di u mondu, altrimenti ùn ci vorranu micca pagà". U vostru entusiasmu è amore sò contagiosi. A settimana scorsa, Quad Cities hà persu u so narratore. In onore di u sgiò Wundrum, riproduceremu a so ultima colonna di u 6 di maghju 2018, chì aghju trovu. Riposa in pace, sgiò Wundrum.
«Aghju bisognu di questu armariu», aghju dettu à un ghjovanu impiegatu in un magazinu di Quad-City. Ci hè a maiò parte di i nostri CD è hà scaffali è porte per impedisce ch'elli caschinu dappertuttu. In più, hè un prezzu eccezziunale: $ 99,95 paragunatu à $ 125,95.
Sò statu delusu quandu u venditore hà dettu: "Scusate, ùn pudete micca cumprà lu. Duvete caccià lu da a scatula è assemblallu voi stessu".
Hà custatu più di a mità di u prezzu d'acquistu per assemblà stu cabinet in u mo ufficiu. Aghju optatu per a consegna à domicile è mi sò resa contu chì ancu u mo cervellu di scimmia puderia mette inseme qualcosa di simplice cum'è una libreria.
È cusì principia l'incubo chì affrontemu torna è torna in questi ghjorni dopu à e vacanze: "A manifestazione hè necessaria".
Ciò chì m'hà scioccatu u più hè statu u manuale di u pruprietariu di ottu pagine cù l'avvertimentu: "Ùn andate micca in u magazinu per pezzi o assistenza per u montaggio".
Ùn aghju micca dubbitu chì ci saranu prublemi. Dentru à a scatula ci hè un saccu di plastica chì cuntene circa 5 libbre di viti, bulloni è staffe. Sta parte misteriosa hà nomi cum'è viti esagonali, viti Phillips, piastre di patch, perni a camma, staffe a L di plastica, alloggiamenti a camma, tasselli di legnu, perni di serratura è chiodi simplici.
Altrettantu intimidante hè l'avvisu: "Per ragioni di efficienza, pudete truvà hardware in eccessu è fori inutilizati da a vostra parte". Chì era quella cunversazione?
Tuttavia, u passu 1 m'hà rassicuratu: "Stu pezzu di mobili hè faciule da assemblà. Basta à seguità l'istruzzioni passu à passu". Tuttu ciò chì avete bisognu hè un cacciavite è una chiave esagonale (chì hè?).
Tuttu què m'hà stupitu. A moglia verifica di tantu in tantu. Mi truvava cù una manata di viti esagonali, chì gemeva pietosamente. Cum'è pudete imaginà, ste istruzioni ùn sò micca per scemi cum'è mè. "Dirige e frecce di i corpi di e camme versu i fori di u bordu, assicurendusi chì tutti i corpi di e camme sianu in pusizione aperta."
Cusì u mo armariu hè finitu. Hè bellu, cù un CD piazzatu bè dentru è una piccula vigna sopra. Ma ùn mi date micca creditu per sta impresa. À mezanotte aghju rinunciatu. U ghjornu dopu aghju chjamatu un falegname prufessiunale. Ci hè vulsutu solu duie ore, ma ammette: "Era un pocu difficiule".
Cum'è pudete avè lettu in questu tesoru di verità quotidiane, mi preoccupa chì i germi si sparghjenu à un ritmu incredibile quandu a ghjente si stringhje a manu. Alcune risposte:
«Grazie per a colonna nantu à a stretta di manu è e so cunsequenze. Sò ancu diffidente di e strette di manu durante l'apogeu di a stagione di l'influenza. A stretta di manu mi pare più americana. Preferiscu u modu giapponese di salutà cù un inchinu - lascià una distanza cunfurtevule», dice Becky Brown di East Moline.
«Ehi, forse duvemu inchinà ci l'unu à l'altru. Funziona per l'Asiatici», disse Mary Thompson, ripigliendu i sentimenti di Becky Brown.
da u vescu. «Cù 2.500 fideli chì visitanu ogni dumenica, ricumandemu chì e strette di manu è i scambii pacifici sianu fermati finu à novu avvisu», hà dettu u pastore Robert Schmidt di l'accogliente chjesa di Sant'Antone in u centru di Davenport.

 


Data di publicazione: 23 di ferraghju 2023