• Hongji

Nutizie

classificazione

E rondelle sò divise in: Rondelle Piane - Classe C, Rondelle Grandi - Classe A è C, Rondelle Extra Grandi - Classe C, Rondelle Piccole - Classe A, Rondelle Piane - Classe A, Rondelle Piane - Tipo a Smusso - Classe A, Rondelle ad Alta Resistenza per Strutture in Acciaio, Rondelle Sferiche, Rondelle Coniche, Rondelle Diagonali Quadrate per Travi a I, Rondelle Diagonali Quadrate per Acciaio a Canali, Rondelle a Molla Standard, Rondelle a Molla Leggere, Rondelle a Molla Pesanti, Rondelle di Blocco a Dentato Interno, Rondelle di Blocco a Dentato Interno, Rondelle di Blocco a Dentato Esterno, Rondelle di Blocco a Dentato Esterno, Rondelle a Fermo a Orecchio Singolo, Rondelle a Doppio Fermo a Orecchio, Rondelle a Fermo a Lingua Esterna e Rondelle di Fermo a Dado Tondo.

E rondelle piane sò generalmente aduprate in i connettori, una hè dolce è l'altra hè dura è fragile. A so funzione principale hè di aumentà l'area di cuntattu, disperse a pressione è impedisce chì u materiale dolce sia schiacciatu. A funzione basica di a rondella à molla hè di applicà una forza à u dado dopu avèllu strintu, aumentendu l'attritu trà u dado è u bullone! U materiale hè 65Mn (acciaio à molla), cù una durezza di trattamentu termicu di HRC44-51HRC, è hà subitu un trattamentu di ossidazione superficiale.

A rondella Huasi (molla), a molla à scatto, hè un cuscinu elasticu o una rondella di bloccu à scatto chì impedisce à i bulloni di allentassi. U principiu di funziunamentu di a rondella antiallentamentu hè assai simplice. Si compone di duie rondelle. U latu esternu hà una superficia convessa radiale, mentre chì u latu internu hà una superficia di dente elicoidale. Durante u montaggio, e superfici di i denti inclinati interni sò relative l'una à l'altra, è a superficia convessa radiale esterna hè in un statu di interbloccamentu cù e superfici di cuntattu à e duie estremità. Quandu u pezzu di cunnessione hè sottumessu à vibrazioni è face chì u bullone si allenti, hè permessu solu u spustamentu relativu trà e superfici di i denti inclinati interni di e duie rondelle, generendu una tensione di sollevamentu è ottenendu un bloccu di u 100%.

E rondelle à molla sò largamente aduprate in strutture portanti è micca portanti di prudutti meccanichi generali, carattarizate da un costu bassu, una installazione faciule è l'adattabilità per e parti smontate frequentemente. A selezzione automatica di e rondelle hè inclusa, ma a capacità anti-allentamentu di e rondelle à molla hè assai bassa! In particulare in i prudutti cù esigenze di affidabilità elevate in i paesi europei è americani, u tassu di adozione hè estremamente bassu, in particulare in parti di cunnessione strutturali portanti impurtanti chì sò state abbandunate dapoi tantu tempu. U nostru paese hà sempre alcune applicazioni in l'industria militare, ma sò state migliurate à i materiali in acciaio inox. E rondelle à molla in acciaio sò state dapoi tantu tempu pruibite da l'usu in CASC! Si pò ancu dì chì hè assai periculosu, per duie ragioni: 1) "cerchiu di gonfiore" è 2) fragilizazione da l'idrogenu.

E rondelle à molla sò cumunamente chjamate rondelle à molla in l'industria di e viti. I so materiali includenu l'acciaio inox è l'acciaio à u carbone, è l'acciaio à u carbone hè ancu cunnisciutu cum'è ferru. E specificazioni di e rondelle à molla cumunamente aduprate includenu M3, M4, M5, M6, M8, M10, M12, M14, M16. Queste specificazioni sò abbastanza cumuni. A norma naziunale GB/T 94.1-87 per e rondelle à molla specifica e rondelle à molla standard cù una dimensione di 2-48 mm. A norma di riferimentu GB94.4-85 "Condizioni tecniche per e rondelle elastiche - Rondelle à molla"


Data di publicazione: 28 di ghjugnu di u 2024