A noce esagonale hè un fastener cumuni chì hè tipicamente utilizatu in cunghjunzione cù bulloni o viti per cunnette in modu sicuru dui o più cumpunenti.
A so forma hè esagonale, cù sei lati piani è un angolo di 120 gradi trà ogni latu. Stu disignu esagonale permette operazioni facili di stringhje è di allenamentu cù arnesi cum'è chiavi o sockets.
Noci esagonali sò largamente usati in parechji campi, cum'è a fabricazione meccanica, a custruzzione, l'automobile, l'elettronica, etc. Sicondu diversi scenarii d'usu è esigenze, i noci esagonali anu specificazioni differenti, materiali è gradi di forza. I materiali cumuni includenu l'azzaru di carbone, l'acciaio inossidabile, l'acciaio in lega, etc.
In termini di forza, diversi gradi di noci sò generalmente scelti in quantu necessariu per assicurà a fiducia è a sicurità di a cunnessione.
In breve, i noci esagonali sò cumpunenti meccanichi simplici ma impurtanti chì ghjucanu un rolu indispensabile in l'assemblea è a fissazione di diverse strutture è equipaghji.
Tempu di Postu: Aug-02-2024