• Hongji

News

I travagliadori anu purtatu maschere è scudi facciali in tuttu u prucessu per travaglià abilmente trà e diverse macchine.Sutta a stretta cooperazione di i robots industriali è i travagliadori, un pruduttu hè statu fabricatu continuamente ... A matina di u 16 d'aprile, diverse misure di prevenzione di l'epidemie sò state implementate.In basa di e misure, e fabbriche F1 è F3 di a cumpagnia di parti di macchinari Handan Yongnian Hongji anu ripigliatu u travagliu è a produzzione in modu ordinatu.

Ritorna à u travagliu normale da u bloccu epidemicu1
Ritorna à u travagliu normale da u bloccu epidemicu2

"U 15 d'aprile, avemu dumandatu a ripresa di u travagliu è a pruduzzione sottu a premisa di rispittà strettamente à e regulazioni pertinenti nantu à a prevenzione di l'epidemie. L'area di a fabbrica hà implementatu a gestione in circuitu chjusu. E fabbriche F1 è F3 eranu i primi à ripiglià u travagliu. U F1. a fabbrica produceva un bullone esagonale, una verga di filettatura, una vite esagonale, un bullone di carru è un bullone di flange, cù circa 30 impiegati, è a fabbrica F3 hà pruduttu dado esagonale, nut rivet, dado di serratura in nylon, è nut flange, circa 25 impiegati ".Li Guosui, a persona pertinenti incaricata di Handan yongnian Hongji machinery parts company, hà dettu chì a cumpagnia hà attualmente 4 fabbriche è più di 100 impiegati.

Ritorna à u travagliu normale da u bloccu epidemicu3

A linea di produzzione hà purtatu à una ripresa ordinata di u travagliu è di a produzzione, è a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie ùn hè micca rilassatu."In vista di l'attuale situazione severa di prevenzione è cuntrollu di l'epidemie, avemu bisognu di u persunale generale per travaglià è campà in un ciclu chjusu, purtassi maschere è maschere anti-epidemie in tuttu u prucessu di produzzione, è fà teste di antigene ogni ghjornu. à u pianu, stallà partizioni, è pasti sfagliati. , a ghjente vive in piani separati, maximizà a distanza, è furnisce materiali viventi pertinenti. Trasmissioni di cuntattu non direttu hè implementatu per tutti l'uggetti stranieri chì entranu in l'area di a fabbrica. merchenzie, e duie parti portanu maschere in tuttu u prucessu è disinfettate a superficia prima di pudè esse usata. Entra in l'area di ciclu chjusu ".Li Guosui hà dettu.

Ritorna à u travagliu normale da u bloccu epidemicu4

Tempu di posta: 08-06-2022