Mentre a sim racing hè divertente, hè ancu un hobby chì vi forza à fà alcuni sacrifici abbastanza fastidiosi, soprattuttu s'ellu avete principiatu. Quelli sacrificii sò per a vostra billetera, naturalmente - i novi roti di guida diretta è i pedali di e cellule di carica ùn sò micca boni - ma sò ancu necessarii per u vostru spaziu di vita. Sè vo circate a cunfigurazione più economica pussibule, assicurà a vostra attrezzatura à un tavulinu o una tavola di goccia funzionerà, ma hè luntanu da l'ideale, soprattuttu cù l'attrezzi d'alta torque d'oghje. Per d 'altra banda, l'attrezzatura di perforazione ghjusta precisa spaziu, per ùn dì micca un grande investimentu finanziariu.
Tuttavia, sè vo site prontu à fà u passu, u Trofeu Playseat vale a pena cunsiderà. Playseat hè attivu in u campu dapoi u 1995, pruducia sedili sim di corsa muntati nantu à chassis d'acciaio tubulari chì ponu sustene l'impattu. A cumpagnia hà assuciatu cù Logitech per sviluppà una versione firmata di a so cabina Trophy cuncepita per supportà u novu volante da corsa a trasmissione diretta Logitech G Pro è i pedali di corsa di strain gauge. Vende per $ 599 nantu à u situ Logitech è hè in vendita oghje (21 di ferraghju).
Logitech m'hà mandatu un Trophy set uni pochi di settimane fà, è da tandu l'aghju utilizatu, l'ultimu volante è pedali di Logitech per ghjucà à Gran Turismo 7. Subbitu da u battu, aghju sbulicatu una certa cunfusione è dicu chì u stile di u Trofeu Logitech ùn hè micca significativamente sfarente da u mudellu standard. Playseat, salvu chì Logitech hè marcatu bè è hà una paleta grisa / turchese unica. Eccu tuttu. Altrimenti, u prezzu di $ 599 ùn hè micca sfarente di ciò chì Playseat carica per un trofeu chì vi hè furnitu direttamente, è hè cuncepitu è funzionalmente identicu.
In ogni casu, ùn aghju mai utilizatu un Trofeu Playseat prima, tutte e mo razze sim precedenti sò state nantu à un Wheel Stand Pro è prima di questu nantu à una terribile tavola cum'è era quandu avemu intrutu in questu nichu. Sè site di principii umili, u trofeu pò esse cusì, ma in realtà hè abbastanza simplice di custruisce. L'assemblea richiede solu a chjave esagonale inclusa è forse un pocu di grassu di u coddu per allungà u tela di u sediu sopra u quadru di metallu.
Attivazione Stu lanciatore hè assai faciule d'utilizà, hà un display LCD per aiutà à mantene l'aghjurnamentu, è hà parechje funzioni di sicurezza integrate per mantene l'utilizatori sicuri.
Hè quì chì u Trophy offre u più divertente: ciò chì pare un sediu di corsa cumplettamente furmatu hè in realtà solu un tessuto ActiFit Playseat altamente resistente è traspirante allungatu nantu à u metale è attaccatu à u quadru cù numerosi velcro. Iè - dubitu ancu. Ùn sò micca sicuru chì u velcro solu puderà tene u mo 160lbs, per ùn dì micca abbastanza rigidu per permettemi di fucalizza cumplettamente in a guida virtuale è ignurà tutte e distrazioni.
Bastamente hè una amaca da un simulatore di corsa, ma funziona bè. In novu, uttene tutti i flaps per scuntrà, stende u tela di u sediu è pusendu induve deve esse hè un pocu complicatu, ma un paru extra di mani aiuta. U benefiziu di u disignu bare-bones hè chì u Trofeu pesa solu 37 liri, senza include l'hardware attaccatu à questu. Questu faciliteghja u muvimentu, se ne necessariu.
L'assemblea ùn hè micca male. Puderà piglià più di u vostru tempu per stallà u sediu esattamente a manera chì vulete chì si adatta à a vostra pusizione di guida ideale. Per questu scopu, quasi tuttu ciò chì tocca à i trofei hè regulatu. U seatback si move in avanti o s'inclina, a basa di u pedale si move più vicinu o più alluntanatu da voi, stà pianu o inclina. A basa di u volante pò ancu esse inclinata o elevata per cambià a so distanza da u sediu.
À u principiu ùn aghju micca pensatu chì u sediu puderia esse aghjustatu in altezza finu à ch'e aghju capitu ciò chì era u quadru mediu allargatu. Mi piacerebbe chì ci sia una manera di elevà u sediu relative à e roti senza allungà u chassis tutale da uni pochi centimetri, ma hè una cosa minore per quelli chì sò particularmente cuscenti di u spaziu.
L'aghjustamentu, cum'è l'assemblea, hè principalmente fattu da stringhje è allentendu viti cù una chjave esagonale. A prova è l'errore hè tediosa è fastidiosa, ma avete solu à sbattà cù queste cose una volta. I trofei sò un sognu quandu avete capitu ciò chì travaglia per voi.
Ùn vacillarà, ùn scricchiolarà, o vacillarà. Per ottene u massimu di un set di pedali di cellula di carica o di roti di torque elevatu, avete veramente bisognu di una basa forte è solida per mantene tuttu, è questu hè ciò chì uttene cù u Trofeu Playseat. Cum'è cù a versione non-Logitech, sta rig hà una tavola universale chì sustene u hardware da Fanatec è Thrustmaster, chì permettenu di espansione cù a vostra configurazione.
Hè difficiuli di fà una raccomandazione generale per qualcosa cum'è u Trofeu, chì hè cusì caru quant'è occupa assai spaziu. In modu persunale, sò abbastanza familiarizatu cù l'opzioni pieghevoli più portable cum'è u Wheel Stand Pro è u stand Trak Racer FS3, ma l'aghju sempre trovu un pocu disprezzanti è ùn sò mai spariti in l'armadiu cum'è mi vulia. Sè vo site in dubbitu nantu à una suluzione più "permanente" è pò campà cun ella, pensu chì sarete assai felice cù u trofeu. Avvertimentu ghjustu: una volta chì vi stallate, una tavola di tavola ùn hè mai abbastanza.
Tempu di post: Feb-28-2023