Quandu i fabricatori d'automobili specificanu i requisiti di montaggio di u mutore, i bulloni di smorzamentu armonicu sò aduprati solu per muntà l'equilibratore, dunque di solitu anu una testa esagonale piatta. Ma in u mondu di l'alte prestazioni, i bulloni di l'equilibratore sò sottumessi à una forte tensione postu chì u mutore deve esse giratu à manu per regulà a fasatura, aghjustà u ghjocu di e valvole, ecc. Questu spessu porta à a "arrotondatura" di a testa di u bullone per via di l'usu pesante - à volte à u puntu chì hè guasi impussibile di rotà la.
Bulloni esagonali di l'ammortizzatore usurati paragunati à i novi bulloni ARP. I bulloni di l'ammortizzatore ARP sò furniti cù una grande rondella da 1/4″ per una migliore distribuzione di u pesu di serraggio è un pacchettu di lubrificanti ARP Ultra-Torque Fastener per un precarico currettu.
Hè per quessa chì a squadra d'ingegneria ARP hà cuncentratu i so sforzi nantu à u sviluppu di u bullone d'equilibriu "Ultimate". Hà un nodu altu 12 per un accessu faciule à e prese prufonde per una maggiore area di cuntattu. Cù questu cuncepimentu, ùn ci hè bisognu di preoccupassi di l'arrotondamentu di a testa di u bullone, sia per un usu ripetutu sia per carichi di coppia elevata. L'impresa offre ancu un bullone di ammortizzatore di ricambio cuncepitu per accettà un azionamentu quadratu standard di 1/2″, chì vi permette di utilizà un grande cricchetto o un bracciu chopper per fà girà u mutore. À l'esternu, u bullone hè sempre un grande esagono. U megliu di tuttu, u bullone d'equilibriu ARP hà una rondella di grande diametru di 1/4″ di spessore per ottimizà a distribuzione di u caricu di a serratura.
ARP offre parechje opzioni per parechje applicazioni, cumprese bulloni à testa esagonale grande o teste prufonde à 12 punte lavorate per sustene un attuatore quadratu di 1/2″. Tramindui i disinni supportanu a rotazione costante di u mutore megliu cà i disinni standard à bulloni.
I bulloni di bilanciamentu ARP sò fabbricati da una lega di nichel-cromu-molibdenu di alta qualità è trattati termicamente di precisione à una resistenza à a trazione di 190.000 psi, assai più forte di l'equipaggiu OEM. Inoltre, i bulloni di l'ammortizzatore ARP sò riutilizzabili, mentre chì a maiò parte di i supporti di fabbrica sò classificati cum'è coppia è ùn devenu mai esse riutilizzati.
Un'altra caratteristica impurtante di i bulloni di bilanciamentu ARP hè chì i fili sò laminati dopu un prucessu di trattamentu termicu invece di a filettatura più cumuna. I fili sò furmati secondu e specificazioni SAE AS8879D per un ingaghjamentu ottimale cù a testa di manovella. A cumbinazione di tutte queste proprietà furnisce dece volte a vita à fatica di i dispositivi di fissaggio convenzionali. Furnendu una sicurezza à altu regime è una manutenzione faciule di u mutore, i bulloni di bilanciamentu ARP sò un investimentu chì vale a pena per qualsiasi ciclista.
Crea a to propria newsletter cù u vostru cuntenutu Street Muscle preferitu mandatu direttamente in a to casella di posta, assolutamente gratuitamente!
Ogni settimana vi purtemu l'articuli, nutizie, specifiche di veiculi è video più interessanti di Street Muscle.
Prumettimu di ùn aduprà u vostru indirizzu email per nunda altru ch'è l'aghjurnamenti esclusivi da a Power Automedia Network.
Data di publicazione: 15 di maghju 2023