• Hongji

News

Quandu l'automobilisti specificanu i requisiti di a muntagna di u mutore, i bulloni di smorzamentu armonicu sò solu aduprati per muntà l'equilibratore, cusì sò generalmente una testa esagonale piatta.Ma in u mondu d'altu rendiment, i bulloni di l'equilibriu sò sottumessi à un stress severu, postu chì u mutore deve esse chjapputu da a manu per stabilisce u timing, aghjustà a liberazione di a valvula, etc. Questu spessu si traduce in a testa di u bullone "arrotondatu" per via di un usu pesante. - à volte à u puntu chì hè quasi impussibule di rotà.
Bulloni esagonali ammortizzatori usurati paragunati à i novi bulloni ARP.I bulloni di l'ammortizzatore ARP sò furniti cù una grande rondella da 1/4 "per una distribuzione megliu di a carica di serratura è un pacchettu ARP Ultra-Torque Fastener Lubricant per una precarica curretta.
Hè per quessa chì a squadra di l'ingegneria ARP hà cuncintratu i so sforzi nantu à u sviluppu di u percorsu di bilanciu "Ultimate".Dispone di un altu nod 12 per un accessu faciule à sockets profondi per una zona di cuntattu aumentata.Cù stu disignu, ùn ci hè bisognu di preoccupassi di l'arrotondamentu di a testa di u bullone, sia per usu ripetutu o carichi di torque elevati.A cumpagnia offre ancu un bullone di ammortizzatore di rimpiazzamentu cuncepitu per accettà una unità quadrata standard di 1/2 ", chì vi permette di usà un grande rachet o un bracciu chopper per manighjà u mutore.À l'esternu, u bullone hè sempre un grande hex.U megliu di tuttu, u bullone di equilibriu ARP hà una rondella di grande diametru di 1/4 "di grossa per ottimisà a distribuzione di carica di pinza.
ARP offre parechje opzioni per parechje applicazioni, cumprese bulloni di testa esagonale grande o teste profonde di 12 punti lavorate per mantene una unità quadrata di 1/2″.I dui disinni supportanu a rotazione constante di u mutore megliu cà i disinni standard bolt-on.
I bulloni di bilanciu ARP sò fabbricati da una lega di nichel cromu molibdenu d'alta qualità è trattata termicamente di precisione à una valutazione di forza di trazione di 190,000 psi, assai più forte di l'equipaggiu OEM.Inoltre, i bulloni di l'ammortizzatore ARP sò riutilizzabili, mentre chì a maiò parte di i monti di fabbrica sò torque rated è ùn deve mai esse riutilizzati.
Un'altra caratteristica impurtante di i bulloni di equilibriu ARP hè chì i filamenti sò rotulati dopu un prucessu di trattamentu termale in quantu à u filamentu più cumuni.I filamenti sò furmati secondu e specificazioni SAE AS8879D per un impegnu ottimale cù a testa di crank.A cumminazzioni di tutte queste proprietà furnisce dece volte a vita di fatigue di fasteners cunvinziunali.Fornendu una alta sicurezza di RPM è un mantenimentu faciule di u mutore, i bulloni di equilibriu ARP sò un investimentu valevule per ogni pilotu.
Crea u vostru propiu newsletter cù u vostru cuntenutu di Street Muscle favuritu direttamente à a vostra casella di posta, assolutamente gratis!
Ogni settimana vi purtemu l'articuli più interessanti di Street Muscle, nutizie, specifiche di veiculi è video.
Avemu prumessu di ùn aduprà u vostru indirizzu email per nunda altru ch'è l'aghjurnamenti esclusivi da a Power Automedia Network.

 


Tempu di Post: 15-May-2023