• Hongji

News

Sè vo aghjustate qualcunu di i bulloni nantu à a vostra bicicletta, una chjave torque hè un investimentu particularmente valevule per assicurà chì ùn site micca troppu strettu o più strettu.Ci hè un mutivu chì vede l'arnesi cunsigliati in tanti manuali è articuli di mantenimentu.
Quandu i materiali di u quadru evuluzione, e tolleranze diventanu più strette, è questu hè soprattuttu veru per i frames in fibra di carbonu è i cumpunenti.Sì i bulloni sò stretti eccessivamente, u carbonu crack è eventualmente fallenu.
Inoltre, i bulloni sottumessi ponu fà chì i cumpunenti si sdrughjenu o si alluntanassi mentre cavalcate.
In ogni casu, hè impurtante per assicurà chì i bulloni di a vostra bicicletta sò stretti in modu sicuru, è una chjave torque vi aiuterà cun questu.
Quì vi guideremu à traversu e cose da fà è micca di chiavi torque, i sfarenti tippi, cumu utilizà l'utillita in modu efficace è e migliori chiavi torque chì avemu pruvatu finu à avà.
Una chjave torque hè un strumentu assai utile chì misura quantu duru stringhje un bullone, cunnisciutu cum'è torque.
Se guardate a vostra bicicletta, di solitu vede un picculu numeru accantu à u bullone, di solitu scrittu in "Nm" (newton meters) o qualchì volta "in-pounds" (in-lbs).Questa hè l'unità di torque necessaria per un bullone.
Assicuratevi chì dice "Maximu" torque.S'ellu hè "max", allora sì, è duvete diminuisce u so torque di 10%.A volte, cum'è cù i bulloni di pinza Shimano, finiscinu cù una gamma induve duvete mira à a mità di a gamma.
Mentre chì ci sò parechji scettichi die-hard contr'à tali arnesi chì sò felici di travaglià per "sentire", u fattu hè chì, s'ellu si tratta di cumpunenti delicati, l'usu di una chjave torque riduce assai a probabilità di qualcosa di sbagliatu.quandu si tratta di a vostra guaranzia (è i denti).
Hè per quessa chì esistenu chiavi torque di bicicletta, ancu s'è pudete aduprà chiavi torque più generale per i bulloni chì necessitanu un torque più altu, cum'è roti liberi, anelli di rete di rotore di discu è bulloni di manovella.U torque massimu chì avete bisognu à applicà à a bicicletta hè 60 Nm.
In ultimamente, a megliu chjave torque per i vostri bisogni dipende da quante volte pensate di usà è in quali parti di a vostra bicicletta pensate à aduprà.Sempre vale a pena investisce in opzioni di qualità per una precisione più grande è facilità d'utilizazione.
In generale, ci sò quattru tipi di chiavi torque: preset, regulable, sistema di bit modulari è chiavi torque di fasciu.
Sè vo site solu aduprà a vostra chjave torque per cose cum'è i bulloni di stem è seatpost, pudete risparmià un pocu di soldi è cumprà disinni predeterminati basati nantu à u torque chì avete bisognu per a vostra bicicletta particulare.
I chiavi dinamometrici preinstallati sò ancu ideali se aduprate regularmente diverse biciclette per risparmià tempu per installà chiavi regolabili.
Di solitu pudete cumprà chiavi torque preset à 4, 5, o 6 Nm, è certi disinni offrenu ancu un ajuste predefinitu in questa gamma.
Siccomu l'opzioni pre-muntati sò spessu abbastanza voluminosi in u disignu, è s'è vo aduprate un sistema di serratura di sella integrata o cunei, chì generalmente richiede una testa di prufilu bassu, avete bisognu di assicurà chì avete abbastanza spaziu per muntà l'utillita.
Questa opzione hè ancu di solitu più ligera, perchè se andate in vacanze, hè una bona scelta.
Sfurtunatamente, questu significa chì sò u tipu più caru, cù prezzi chì varienu da £ 30 à £ 200.
A più grande precisione hè a più grande diferenza è in fine una chjave torque hè utile solu s'ellu hè precisa.
Quandu si spende più, altre differenze includenu bits di qualità più alta è indicatori di dial chì sò più faciuli di leghje è aghjustà, facendu menu prubabile di fà un sbagliu.
Meno visibile, ma sempre più populari, a torque wrench hè una chjave di torque portatile in forma di trapanu cù una funzione torque.
Di solitu sò custituiti da un manicu è un trapanu cù una barra di torque.I torque bars sò generalmente un set di numeri chì indicanu u torque è una freccia sottu.Dopu l'assemblea di l'uttellu, pudete strincà i bulloni, seguitu cù cura di e frecce, finu à ghjunghje à u torque desideratu.
Certi pruduttori, cum'è Silca, offrenu sistemi modulari di manicu T è L chì sò adattati per i posti difficiuli.
Pò esse una grande opzione per e vacanze in bicicletta o cum'è bagagliu di manu nantu à una bicicletta, postu chì hè ancu un strumentu multifunzione, solu una opzione di qualità megliu.
L'ultima opzione hè una chjave torque cù un fasciu.Questu era cumunu prima di l'avventu di l'opzioni di clicche regulabili dispunibili.Alcune marche, cum'è Canyon, includenu una chjave di fasciu quandu spedite a bicicletta.
I chiavi di fasciu sò accessibili, ùn si romperanu, è sò faciuli di calibre - basta assicuratevi chì l'agulla hè in a pusizioni zero prima di l'usu, è se no, curvate l'agulla.
Per d 'altra banda, avete bisognu di leghje u fasciu contr'à a scala per sapè chì avete u torque currettu.Questu pò esse complicatu se l'unità chì stringhje ùn hè micca stampata nantu à a scala, o s'è vo circate di decimali.Avete ancu bisognu di una manu ferma.A maiò parte di e chiavi di torque di biciclette tendenu à esse destinate à u puntu di entrata à u mercatu è sò generalmente fatti di plastica o un materiale più suave.
Data u numeru di disinni dispunibuli dispunibuli in altrò, ci hè pocu mutivu per favurizà una chjave torque di fasciu.Tuttavia, l'usu di una chjave torque hè definitivamente megliu cà nunda.
Stu mudellu di Park Tool offre cumpunenti meccanichi di metalli per una chjave affidativa è affidabile.A precisione hè eccellente è u mecanismu di cam flip elimina a pussibilità di strette eccessivamente.
L'uttellu si scatta magneticamente cù un bit standard di 1/4 ", è u manicu include trè pezzi di ricambio.Questa hè a prima scelta di una chjave torque predeterminata, ancu se cumprà un set di trè (versioni 4, 5 è 6 Nm) serà certamente caru.
Avà aghjurnatu à ATD-1.2, una versione regulabile di a chjave Park PTD chì pò esse cambiata trà 4 è 6 Nm in incrementi di 0,5 Nm.Per cambià u torque (dial d'argentu) pudete aduprà una chjave esagonale di 6 mm, anche se l'ATD-1.2 hà una chjave più nova chì pò esse aghjustata manualmente.Ci sò trè pezzi di ricambio nascosti à l'altra estremità.
Questu strumentu offre tuttu ciò chì amemu di u Park Tool PTD, ma cù assai più persunalizazione.A precisione ùn hè micca cusì cunsistente cum'è i presets, ma certamenti abbastanza vicinu.A so qualità di custruzzione americana hè di prima qualità, ma questu significa chì hè pesante è relativamente caru.
Mentre eramu inizialmente scettichi nantu à u disignu, u tester di torque pruvò chì l'Ocarina era a strada per andà.Solu 88 g, perfettu per viaghjà.
Funziona cum'è una chjave torque per chì pudete piantà di strincà appena l'agulla righjunghji u numeru currettu.
U prublema quì hè chì i numeri alzati sò difficiuli di leghje, soprattuttu quandu site in cruciera in una stanza d'albergu pocu illuminata o aghjustendu i bulloni di sella à l'altru.Hè cunfortu d'utilizà, ma a custruzzione di plastica cava si sente à pocu pressu è pò causà prublemi di gap in casi rari.
CDI face parte di Snap-On, i specialisti di torque, è hè l'uttellu più prezzu chì offrenu.A precisione hè accettata, cù un disignu di camma hè impussibile di strincà.
U manicu hè assai còmode, ancu s'ellu hè inclusu solu un socket hex di 4 mm, cusì avete bisognu di furnisce tuttu ciò chì avete bisognu.
Ritchie era assai u primu à entra in u mercatu di bicicletta cù una chjave torque preinstallata.Da tandu, altri marchi sò apparsu nantu à u strumentu.
Torqkey hè sempre una bona scelta è sempre u più ligeru / più chjucu dispunibule, ma ùn hè più u benchmark.
Fabriqué en Italie, le Pro Effetto Mariposa se positionne comme une clé dynamométrique de vélo haut de gamme.I testi anu dimustratu una alta precisione è facilità d'usu.
I kits è i trapani di "lussu" sò di alta qualità è includenu ancu un serviziu di calibrazione gratuitu (in Italia ...).Quandu hè plegatu, hè compactu è ùn occupa micca spaziu in a scatula d'arnesi.
A testa di ratchet accelera u serramentu, ma elimina una parte di u backlash di a famosa versione originale senza cricchetto di a marca.
Ancu cun quellu accolade, hè sempre caru è ùn offre micca assai cumparatu cù l'opzioni taiwanesi più generale.Serà sicuramente appellu à quelli chì apprezzanu a forma è a funziunalità.
Questa hè a propria marca di strumenti di Wiggle è vale a pena i soldi.Hè in realtà a stessa chjave da Taiwan chì parechji altri mettenu u so propiu nome di marca - è hè perchè funziona.
A gamma di torque in offerta hè perfetta per a bicicletta, l'aghjustamentu hè faciule è a testa di ratchet hè abbastanza compatta per a maiò parte di situazioni.
Fabriqué en Italie, le Giustaforza 1-8 Deluxe est de haute qualité et a un clic net lorsque le couple souhaité est atteint.
Un saccu di pezzi, drivers è estensioni sò imballati in un pacchettu sicuru di Velcro.Havi una gamma di 1-8 Nm, hà una guaranzia cumpleta di 5000 cicli, è pudete rinvià per a riparazione è a recalibration.
U TW-5.2 di Park Tool usa un driver di 3/8 "inveci di u driver più chjucu di ¼", chì significa chì ùn hè micca cusì faciule d'utilizà in spazii chjuchi.
Tuttavia, si senti assai megliu cà l'altri opzioni, cù menu attività è muvimentu di a testa, soprattuttu à carichi di torque più altu.
A so lunghezza di 23 cm rende faciule fà picculi aghjustamenti à paràmetri di torque più altu perchè ùn avete micca bisognu di strumenti.Ma u so prezzu fantasticu ùn include micca i sockets, u socket Park SBS-1.2 è u set di bit, ancu se cumpletamente funziunale, costa £ 59,99.

 


Tempu di Postu: Apr-28-2023