• Hongji

News

[Riyadh, Arabia Saudita - 14 Settembre 2023] - Hongji Company, un fabricatore di punta di custruzzione è fasteners industriali, hà mostratu a so gamma completa di prudutti à l'Exposizione Internaziunale Saudita (SIE) 2023, tenuta da l'11 à u 13 di settembre à l'International Riyadh. Centru di Cungressu è Esposizioni.A participazione di a cumpagnia in questu avvenimentu stimatu hè stata marcata da a presentazione di i so bulloni innovativi, dadi, viti, rivetti di ancoraggio è rondelle pensati per risponde à e diverse esigenze di l'industria di a custruzione, l'oliu, l'acqua è l'energia rinnuvevule.

 

Cù un impegnu fermu à u mercatu di l'Arabia Saudita, Hongji Company hà pigliatu l'uppurtunità di cunnetta cù i clienti novi è esistenti, stabilendu cusì una presenza sustanciale à SIE 2023. L'esposizione presentava una piattaforma per i prufessiunali di l'industria per tistimunià i prudutti d'alta qualità di a cumpagnia è discute e so applicazioni in diversi settori.

图片1

Cù un impegnu fermu à u mercatu di l'Arabia Saudita, Hongji Company hà pigliatu l'uppurtunità di cunnetta cù i clienti novi è esistenti, stabilendu cusì una presenza sustanciale à SIE 2023. L'esposizione presentava una piattaforma per i prufessiunali di l'industria per tistimunià i prudutti d'alta qualità di a cumpagnia è discute e so applicazioni in diversi settori.

图片2

Espansione di Reach in u Mercatu KSA

SIE 2023 hè stata una occasione ideale per a Cumpagnia Hongji per dimustrà a so dedicazione à u Regnu di l'Arabia Saudita (KSA).Siccomu a KSA cuntinueghja à assistisce à una crescita notevule in l'industria di a custruzione, l'oliu è l'acqua, i fasteners premium di Hongji sò pronti à ghjucà un rolu pivotale per assicurà l'integrità strutturale è a sicurezza di questi sviluppi.

图片3
图片4

Mr.Taylor, direttore generale di Hongji Company, hà enfatizatu l'impurtanza di u mercatu KSA, affirmannu: "L'Arabia Saudita hè un mercatu cruciale per noi. Capemu e dumande uniche di a regione, è i nostri prudutti sò adattati per risponde à quelli bisogni. SIE 2023 ci hà permessu di rinfurzà a nostra cumpagnia. relazioni cù i nostri partenarii sauditi è scopre novi strade per a cullaburazione ".

Una vetrina di prudutti versatili

U stand di Hongji Company à SIE 2023 hà mostratu una serie di fasteners pensati per una larga gamma di applicazioni.E so offerte di prudutti includenu:

图片5

Bulloni è Nuts: Ingegneria apposta per l'integrità strutturale, i bulloni è i dadi di Hongji sò cumpunenti essenziali in i prughjetti di custruzzione è industriali, assicurendu a sicurità è a durabilità.

Viti: I viti di Hongji sò in diverse dimensioni è materiali, rispondenu à i bisogni specifichi di e diverse industrie.

Anchor Rivets: Cuncepitu per furnisce suluzioni di ancoraggio superiore, questi rivetti sò critichi in e zone sismiche, chì furnisce stabilità è sicurezza in a custruzzione.

Lavatrici: e lavatrici di Hongji impediscenu a corrosione è assicuranu una cunnessione sicura in applicazioni critiche, cum'è in l'industria di l'oliu è l'acqua.

Soluzioni di l'industria di l'energia nova: Hongji hà ancu mostratu fasteners apposta per u settore di l'energia rinnuvevule emergente, cumprese l'industria solare è eolica, mettendu in risaltu u so impegnu à e soluzioni sostenibili.

 

Impegnu cù i Clienti Novi è Esistenti

L'esposizione hà furnitu una opportunità unica per a Cumpagnia Hongji per impegnà cù prufessiunali di l'industria, architetti, ingegneri è gestori di prughjettu.A squadra hà scontru cù numerosi clienti potenziali, dimustrà cumu i so prudutti puderanu prufittà di prughjetti in corso è futuri.

图片6
图片7

Inoltre, anu pigliatu u tempu per visità alcuni di i so clienti di longa data, solidificà e so rilazioni è discutendu cullaburazioni future.

 

Une récolte fructueuse à SIE 2023

 

A participazione di a Cumpagnia Hongji in SIE 2023 hè stata cunsiderata un successu clamoroso.A cumpagnia ùn solu hà fattu incursioni significativu in u mercatu di KSA, ma ancu s'hè stabilitu cum'è un attore chjave in l'industria di fasteners in a regione.

 

Cum'è Mr.Taylor riflessu, "Semu entusiasmati cù u risultatu di a nostra participazione à SIE 2023. Riaffirma u nostru impegnu à u mercatu Saudi, è simu entusiasmati da e cullaburazioni potenziali è partenarii chì emergenu da questa esposizione".

 

Cù una forte prisenza à l'Esposizione Internaziunale Saudita, a Cumpagnia Hongji hè pronta à cuntribuisce à a crescita è u sviluppu di u mercatu KSA, furnindu fasteners di alta qualità per l'industria di a custruzione, l'oliu, l'acqua è l'energia rinnuvevule.

图片8

À propositu di Hongji Company

Hongji Company hè un fabricatore di punta di bulloni, dadi, viti, rivetti di ancoraggio è rondelle di alta qualità, cun un focusu nantu à serve l'industria di a custruzione, l'oliu, l'acqua è l'energia rinnuvevule.Impegnata à furnisce fasteners superiori adattati per risponde à i bisogni specifichi di l'industria, Hongji Company s'impegna à assicurà a sicurezza è l'integrità strutturale in una larga gamma di prughjetti.


Tempu di pubblicazione: 11 ottobre 2023