• Hongji

News

Marzu hè u mese più grande per u voluminu di ordini ogni annu, è questu annu ùn hè micca escepzione.U primu ghjornu di marzu 2022, Hongji hà urganizatu i gestori è i supervisori di u dipartimentu di u cummerciu esteru per participà à una cumpetizione di mobilizazione organizata da Alibaba.

I gestori di a cumpagnia di Hongji participanu à l'attività di sviluppu di a squadra1

I cumpagnie di a cumpagnia di Hongji anu parlatu attivamente, anu participatu attivamente à a discussione è eccellenu in decine di cumpagnie.A matina, avemu intesu à i furmatori spiegà a situazione attuale è a tendenza di u mercatu globale di fasteners è cumu affruntà e sfide in u futuru.Tutti i dirigenti di a cumpagnia sò spartuti in parechji gruppi.Cum'è i capi di u gruppu, avemu guidatu a discussione è simulatu l'ambiente di l'operazione cummerciale, è ottenutu risultati eccellenti.À mezu à elli, avemu principarmenti intruduce i prudutti vantaghju di a nostra cumpagnia, bulloni, dadi, viti, ancore, castings è cusì."Fundatu in u 2012, a nostra cumpagnia hà più di 20 anni di sperienza di fabricazione. In l'ultimi anni, avemu esploratu attivamente u mercatu internaziunale è avemu cooperatu cù i clienti in più di 30 paesi è regioni. Avemu principarmenti esportatu un gran numaru di bulloni, noci, viti, ancore è una seria di prudutti fastener. Manager di u dipartimentu di cummerciu esteru Liu hà dettu à tutti.

I gestori di a cumpagnia di Hongji participanu à l'attività di sviluppu di a squadra2

In u dopu meziornu, avemu realizatu furmazione militare simulata è participà à a reunione di mobilizazione.Tutti credemu fermamente chì avemu da ottene un rendimentu di vendita più altu in u mesi dopu.

Duranti a riunione, i coaches di squadra ci anu aiutatu à stabilisce una credenza di squadra più profonda attraversu l'attività di furmazione di squadra è l'attività di furmazione militare regulare.Ognunu di noi capisce chì, se vulemu esse successu in u campu di fasteners, duvemu avè una cunniscenza cumpleta di a cumpetenza di u produttu di bulloni, noci, viti, ancore è altri prudutti, è ancu di rinfurzà a capacità di u travagliu in squadra.Solu per una stretta cooperazione, unità è cuuperazione pudemu dà u ghjocu pienu à i vantaghji di tutti è ottene l'effettu di "1 + 1> 2".

I gestori di a cumpagnia di Hongji participanu à l'attività di sviluppu di a squadra3

Dopu un ghjornu di furmazione, i culleghi anu una coesione più forte in a squadra, a squadra è a cumpagnia anu una nova cunniscenza.Credu chì in u mesi chì vene, tutti utteneranu grandi rializazioni.


Tempu di posta: 08-06-2022