• Hongji

News

Pudemu guadagnà cumissioni affiliate quandu cumprate da ligami nantu à u nostru situ.Eccu cumu si travaglia.
Dopu avè utilizatu questi strumenti per pocu più di trè anni, possu attestà a so alta qualità è a longa vita di serviziu.U disignu Hex Plus patentatu di Wera riduce i danni di a testa di bullone, chì hè una grande nutizia per parechji meccanichi di casa.A manica di plastica hà cuminciatu à sciddicà, chì hè faciule di riparà, ma una vergogna per un strumentu premium.
Pudete fiducia in Bike Weekly.A nostra squadra di esperti mette à prova e tecnulugia di equitazione più sofisticata è offre sempre cunsiglii onesti è imparziali per aiutà vi à fà a vostra scelta.Sapete più nantu à cumu testemu.
Ci hè dui tipi di meccanica in u mondu: quelli chì sò pazienti è quelli chì sò constantemente rompe qualcosa.Sò più chè cuntentu d'admettà chì, in parechji casi, cadu in a seconda categuria, chì pò esse utile quandu rivisione e biciclette è l'equipaggiu, postu chì questu approcciu hè più prubabile di scopre i putenziali trappule per i futuri pruprietarii.
Una di e trappule di un meccanicu impaziente hè i bulloni di i buttoni, è postu chì a prova di bicicletta implica l'installazione di novi macchine ogni settimana, questu hè qualcosa chì sò bè ​​cunnisciutu, soprattuttu chì alcune marche preferiscenu custruisce i so propri disinni cù diverse monti posti in lochi scunnisciuti. ..anguli inaccessibili.Vede ancu: Bolt heads made from cheese.
I chjavi Wera Hex Plus L sò stati apposta per furnisce una superficia di cuntattu più grande in a testa di a vite.Mentre chì certi pruduttori d'arnesi miranu à una tolleranza perfetta, Wera hà patentatu "Hex Plus" chì furnisce una grande superficia di cuntattu trà u strumentu è u fastener.I puristi pò esse in disaccordu cù questa idea, preferendu tolleranze perfette di bolt and tool head, ma in quantu à mè, funziona.In fatti, aghju usatu sti arnesi per trè anni è onestamente ùn mi ricordu mai di arrotondare un bullone cù questi bastoni di culore.
Non solu u disignu Hex Plus riduce a probabilità di deformazione di a testa di bullone, dice Vera, permette ancu à l'utilizatori di applicà finu à u 20 per centu più di torque.U kit copre tutte e dimensioni chì aghju bisognu per u serviziu di a mo bicicletta (1.5, 2, 2.5, 3, 4, 5, 6, 8, 10), i manichi nantu à l'arnesi più grande sò più longu per u torque necessariu previstu.
Fatte d'acciaio di cromo molibdenu (acciaio di cromo molibdenu) è dotate di una punta di sfera, queste chiavi esagonali sò ideali per travaglià in spazii stretti o giri difficili.
Ogni chjave hà ciò chì Wera chjama un revestimentu "laser neru", chì hè informatu per aumentà a durabilità è riduce a corrosione.Questu azzaru hà veramente resistutu à a prova di u tempu finu à oghje.
In ogni casu, i chjavi sò incapsulati in manichi termoplastici chì sò codificati in culore per una identificazione rapida è faciule.Stu plasticu ùn hè micca forte cum'è u metale più impurtante.I chjavi più cumunimenti utilizati (4 è 5) avà scorri fora di a manica di plastica quandu sò sguassati da u titular.Questu hè qualcosa chì possu riparà cù una goccia di superglue, ma pare una vergogna per una custruzzione di bona qualità.I numeri ancu sguassate cù l'usu, ma à questu puntu di a nostra rilazioni, a codificazione di u culore hè arradicata in a mo testa.
I chjavi Hex Plus L sò allughjati nantu à un supportu cù un mecanismu di cerniera plastica flessibile è un fermu chì li mantene in u locu.Stu saccu intelligente aumenta veramente assai e mo chance di mantene inseme è rende faciule di scaccià in u mo saccu prima di pubblicà avvenimenti o cuncorsi.U settore ùn hè micca ligeru (579 grammi), ma u pesu extra vale a pena cunsiderà a qualità di l'arnesi furniti.
À £ 39, queste sò luntanu da e chiavi esagonali più economiche.In ogni casu, fora di i glitches di i bushings di plastica, offrenu una qualità eccellente - hè megliu cumprà un strumentu una volta chì travaglia chè trè volte un strumentu chì ùn viaghja micca.
Michelle Arthurs-Brennan hè una ghjurnalista tradiziunale chì hà iniziatu a so carriera in un ghjurnale lucale, chì i punti culminanti includenu una entrevista cù Freddie Star assai furiosa (è un pruprietariu di teatru ancu più arrabbiatu) è "The Tale of the Stolen Chicken".
Prima di unisce à a squadra di Cycling Weekly, Michelle era l'editore di Total Women's Cycling.Si unì à u CW cum'è "Analista SEO", ma ùn pudia micca alluntanassi da u ghjurnalismu è di i fogli di calculu, eventualmente assumendu u rolu di editore tecnicu finu à a so recente appuntamentu cum'è editore digitale.
Una corridore di strada, Michelle ama ancu a cavallu in pista è occasionalmente corse contr'à u clock, ma hà ancu dilettante in l'equitazione off-road (bicicletta di muntagna o "bicicletta di grava").Appassionata di sustene a corsa femminile di base, hà fundatu a squadra di corse su strada femminile 1904rt.
Cycling Weekly face parte di Future plc, un gruppu media internaziunale è un editore digitale di punta.Visita u nostru situ web corporativu.© Future Publishing Limited Quay House, Ambery, Bath BA1 1UA.Tutti i diritti riservati.Cumpagnia registrata numeru 2008885 in Inghilterra è Galles.

 


Tempu di post: May-19-2023